petek, 18. junij 2010

Prva obletnica bloga / 1. Blogoversary --- Bombonček je zaprt / The candy is closed



1.Obletnica bloga in bombonček

No, pa je že leto naokoli odkar me je Alenka prepričala, da naj si naredim svoj blog. To je bilo 08.06.2010. Od takrat se je nabralo 39 spremljevalcev/k in pa kar nekaj ogledov mojega bloga :-))) Zato bi se rada vsem, ki pokukate na moj blog, zahvalila in eni izmed vas podarila bombonček. Iz česa bo sestavljen ta bombonček naj ostane še skrivnost :-)

Čas za prijavo je omejen do petka 18.06.2010. Žrebala bom pa kakšen dan kasneje :-)))

Če bi se rade posladkale, mi pod to objavo pustite komentar v katerem bi vas prosila, da napišete kaj vam je všeč pri mojih čestitkah in kaj ne. Ja tudi to hočem vedeti :-))) Prav tako bi bilo fino, da si moja spremljevalka in da slikco mojega bombončka objaviš na blogu, ni pa nujno.

Bonbonček je namenjan vsem, ki se želijo prijaviti – to pomeni, da bom poslala tudi v tujino.


1. Blog anniversary and a candy!

It's been a year since Alenka convinced me to create my own blog on 08 June 2009. Since then 39 of you have started following me and there were quite a lot of viewing hits :-)) So, I'd like to thank all of you who peek at my blog and give one of you a candy – what will it be, let it remain a secret.

You have until 18 June 2010 to apply and I will pick a winner the day after that.

If you wish to treat yourself to this candy, leave a comment under this post including what you do and don't like about my cards – yes, I want to know that :-))) It would be cool, if you become a follower and that you publish my candy on your blog, but it is not mandatory.

Candy is meant for all who wish to apply and that means I will ship internationally.

18 komentarjev:

  1. Pa se začnimo fočkat :-)) Najprej čestitke za obletnico in želim ti še nešteto obletnic in veliko časa za ustvarjanje. Kaj mi ni všeč? Na to vprašanje sploh ne morem odgovorit, kajti vse mi je všeč, ker delaš lepe "svoje" čestitke :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. O , a dej nehi!:):):) Že eno leto je od takrat? Pa kako si se brabla na začetku:):):):)
    No čestitke!!!!!!!
    Kaj mi je všeč in kaj ne?Ne bom posebno razlagala, mislim, da delaš lepe čestitke.Uporabiš lepe odtiske in jih tako itenzivno pobarvaš.To jaz ne znam:(:(
    Še na mnoga leta...!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitke za obletnico. Meni so tvoje čestitke zelo všeč! Kot je rekla Alenka zelo lepo pobarvaš odtiske, jaz jih tudi neznam tako! :(
    Lepo bi bilo da narediš kak tutorial o tem kako pobarvaš odtiske! :)
    Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. No pa še jaz.Najprej čestitke.Tud če se ne javim vedno,rada pogledam tvoje tko lepo pobarvane odtiske na čestitkah.Lepi so res,mogoče je kakšna čestitka kdaj malo premalo bogata,bi se temu reklo,ampak vsak ma svoj okus.
    Upam da boš še naprej lepo skrbela za naše slinjenje:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Na začetku naj ti čestitam za prvi rojstni dam in ti jih želim še veliko. Kar pa se tiče tvojih čestitk so predhodnice povedale vse in še naprej nas zasipaj z njimi.

    OdgovoriIzbriši
  6. O tebi se je pa leto obrnilo kar v trenutku :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. želim se samo pridružiti vsem predhodnicam in pohvaliti tvoje delo, predvsem pa čestitati za prvi rojstni dan bloga, kjer si redno pasem oči in polnim baterije z občudovanjem tvojih izdelkov. Kar pridno nadaljuj v tem ritmu pa še več takšnih tortic speci kot je tale zgoraj - joj, kako jagode dišijo in kako je dobra.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke za prvi rojstni dan! Tudi jaz redno spremljam tvoj blog. Tvoji izdelki so nekaj posebnega - prečudoviti so. Imaš čudovito domišljijo!
    Obenem pa gre tudi velika zahvala tvoji prijateljici, da te je "prisilila", da si tudi tukaj začela kazati svoje mojstrovine! ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Oooo čestitam ob prvi obletnici. Jaz te občudujem zaradi vseh izzivov, ki s ejih lotiš!

    OdgovoriIzbriši
  10. čestitam za prvo uspešno upihnjeno svečko. Tvoje čestitke so mi všeč, ker imajo pogosto manj dodatkov, kot jih dodaja ostale, meni osebno pa so takšne voščilnice vedno bile bolj všeč. Nisem kiči tip človeka. Všeč mi je tudi, da znaš okusno izbrati odtenke, ki jih skupaj sestavljaš. Kritike pa hmmm ne najdem:P

    OdgovoriIzbriši
  11. ja med spremljevalci sem tudi jaz, da ne boš pozabila na mene.. iskrene čestitke za tvojo obletnico, lepo ustvarjaj še naprej, bodi samo ti, pa bo vse ok...

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke za obletnico! :) Pri tvojih čestitkah mi je všeč kako skombiniraš papirčke skupaj. Resno, prav fajn kombinacije delaš, pa različne oblike tudi, se ne držiš samo pravokotnih. Kaj mi ni všeč moram pa še razmislit, ti javim kasneje. :))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  13. :) čestitke!
    Se grebem tudi jaz :)))))

    Kaj mi je všeč in kaj ne, sem ti že povedala na otočku in oboje spada k tvojemu barvanju. Z distressi ti gre odlično, pri markerjih pa uporabljaš zelo močne barve, praktično brez senčenja. Škoda, ker potem slikice izgledajo preveč ploske, manjka jim globina :)

    OdgovoriIzbriši
  14. No najprej bom opravila svojo nalogo. Glede na to, da sama bolj redko naredim kakšno čestitko, pa še ta je bolj začetniška, pri tebi občudujem že to, da si se podala v to. Da ne govorim o tem, da so čudovite.

    Sicer ti pa čestitam za tole uspešno leto in ti želim še veliko ustvarjalnega navdiha in vsega.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitke ob rojstnem dnevu bloga!

    Hja, tvoje čestitke. Ne bo laž, če rečem, da so mi všeč. Je ni take, da bi rekla, da mi ni. Morda na kakšni samo kakšen detajl. Mislim da so to le morda premočne barve na odtiskih - ampak to je čisto moj okus. In seveda, najbolj všeč so mi tiste nežne. Spomnim se ene tildke z rožicami, olivno zelene...Tista mi je bila uau!

    Sicer pa, tudi jaz bi se grebla za bonbonček! Hvala za priložnost!

    OdgovoriIzbriši
  16. Pozdravljena!
    Sem sicer bolj ali manj nova v teh blogerskih vodah, ampak tvoj blog mi je eden izmed prvih padel v oči. Všeč so mi nasploh kompozicije tvojih čestitk; vedno nekaj novega, drugačnega. :)
    Čestitke ob obletnici in še naprej ti želim veliko užitkov ob ustvarjanju :D
    Bi pa ob tej priložnosti tudi jaz preizkusila svojo srečo; kdor ne riskira, ne profitira pravijo ;D

    OdgovoriIzbriši
  17. Hi Snowflake just surfing around and saw that lushious cake you posted. You color your cards beautifully and after looking thru them Your style is very C&S and it suits you well. I don't really have anything negative to say because it is our own taste and I just love to see how people create using the same things and how it always ends up different, you could try sewing if you wanted to :)
    hugs Nikki
    I've linked you in my sidebar

    OdgovoriIzbriši
  18. Skoraj sem zamudila prijavo za tvoj bombonček ;o) ... Čestitke za prvo svečko ... no ja kaj naj rečem glede vprašanja, ki ga postavljaš ... vedno izbereš zanimive kombinacije , da je čestitka barvno usklajena ... kaj mi na tvojih čestitkah ni všeč ... hmmmm ... najbolj od vsega me motijo udarne barve na čestitkah pobarvanih z markerji ... za moj okus čist preveč divje :o) ... se pa zavedam, da imajo vsake oči svojga malaraja in ker si že vprašala sem pač jaz izkoristila priložnost in ti povedala ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.