nedelja, 22. december 2013

Praznične čestitke VII

Tako sem se veselila, da bom malo frej, pa me je ujela viroza in me položila v posteljo. Tako včeraj kot danes sem komaj vstala in šla v trgovino. Sem rabila kar nekaj časa, da sem prišla k sebi po naporu. V trgovinah je pa noro, kot, da bi kaj zastonj dajali - hahaha.

Nekaj časa nazaj sem pri Janji videla kjut čestitke in upam, da ne bo huda, da sem tudi jaz naredila podobne. Dodala sem črte na robu in tako so malo bolj moje - hahaha. 





Card blank: Anita's
Stamp: Lili of the Valley – Collecting The Tree
Colouring: ProMarkers

--------------------------------




 

Card blank: Anita's
Stamp: Lili of the Valley – Sledging with Daddy
Colouring: ProMarkers

9 komentarjev:

  1. Čim hitreje okrevaj
    čestitke so pa luštne
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe voščilnice. Všeč mi je ker si izbrala modro barvo.
    Lepe praznike!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi tvoje variacije so super. Pozdravi se.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe česitke si naredila.
    želim ti da bi hitro okrevala.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno voščilnico si naredila.Čimprej se pozdravi.
    lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušne so in veliko zdravlja - čimprej!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ojej! Ampak se zgodi - tudi najboljšim :-) Čimprej se pozdravi. Voščilnice so pa čudovite :-) Pavčkov verz pa vedno vžge. Res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja kako sem pa te spregledala. Zelo so lepe, okvirček jim prav paše :). Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.